Direktlänk till inlägg 7 juli 2009

Morfars flickvän.

Av christin norberg - 7 juli 2009 19:09

Ja, nu har jag precis träffat morfar´s flickvän för första gången.

Säger man flickvän även fast man är så gammal?
Eller blir de tantvän?
Ja, de spelar ingen roll.

Hon var hur trevlig och go som helst, väldigt pratsjuk,

och har åkt över 100 mil för att vara med min morfar nu när han är sjuk.

Helt beundransvärt! (stavning...)
Hon är en pärla för morfar, hjälper han med de ena och andra.

För er som inte vet så fick morfar en stor hjärnblödning för ungefär 2 månader sedan, och med mycket hjälp från hans tantvän så har mycket hänt den senaste veckan.

Jag är glad att hon finns och hjälper morfar.

Tack!


Nu ska jag fortsätta jobba. Jobbar även idag. Nästa vecka 3 dagar.

Känns loooovely att jobba.


R. har även fått alla sina delar till sin dator, så nu är min far där nere o hjälper han att bygga ihop den. Så, förhoppningsvis när jag kommer hem ikväll så har jag min alldeles egna dator, alldeles för mig själv igen. haha, Gossip Girl, Greek, DHW, One Tree Hill, Greys.. Here i come! :D


Just ja, en sak till..

Har ni sett den allra nyaste Wallander? Skulden.

Om ni inte sett den så rekomenderar jag den starkt.

En väldigt bra film, om man gillar svenska polisfilmer.. vilket jag gör! :)

jaja, detta som bara skulle bli en väldigt kort inlägg blev ganska långt.. men, det bjuder jag på. Skriver eventuellt mer ikväll.. på min alldeles egna dator! ;) Bye bye!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av christin norberg - 14 juni 2010 16:34

Ja.. jag har tagit de ofattbara beslutet att byta bloggadress... igen! haha   Följ med vettja!   Här finner du den nya bloggen :) ...

Av christin norberg - 8 maj 2010 22:27

Hejsan!   Jag, min sambo och våra två underbara hundar ska åka på semester ner till Vänersborg under veckorna 25-26-27. Det kostar verkligen hur mycket som helst att kastrera sin tikhund här uppe där omkring vi bor. Så, nu tänkte jag kolla med Er...

Av christin norberg - 6 maj 2010 14:02

Ja, det är en undran som snurrat mycket i mitt huvud på sistone. jag sitter ofta på ett pitbullforum (klicka på länken), där diskuteras väldigt mycket om just Tidelag nu. Hur otroligt vidrigt det är.   Här är några kommentarer som skrivits (des...

Av christin norberg - 1 maj 2010 15:39

Tidelag/Djursex är idag helt lagligt!   Idag är det helt "okej" att ha sex med djur, enligt lagen. Men, är det egentligen okej? NEJ! Jag tycker inte att det är okej att utnyttja ett djur sexuellt. Det är lika fel som att utnyttja en människa se...

Av christin norberg - 1 maj 2010 15:35

Hejsan! Jag har suttit och kollat runt en massa nu, och kommit fram till att jag kommer byta inriktning på denna blogg. Den kommer, precis som innan, att handla om hundar. Men den kommer även att handla om sådant jag inte tycker är okey, det komm...

Ovido - Quiz & Flashcards