Alla inlägg den 17 december 2009

Av christin norberg - 17 december 2009 18:16

Tjinixen!

Fy satan vad kallt det är idag. Det är -20 grader här nu, och det fortsätter bara att bli kallare och kallare! brr!

Varken Tindra eller Diesel vill gå ut, öht.

Ändå har Diesel ett varmt täcke på sig och Tindra sin tjocka "hood"tröja!

Förstår dom att dom inte vill gå ut. Kanske man ska köpa ett par skor åt dom? :D

haha nä, det skulle jag nog aldrig kunna göra! :P


Iövrigt så är jag ledig nu tills på lördag. Så skönt med fredagar då det är min veckovila-dag. Enda dagen i veckan jag är ledig så det är alldeles klockrent för min del. :)


Nä, nu ska jag faktiskt ta och duscha min lilla rumpnisse (tindra).

Hon har nämligen rullat sig i kiss så hon springer runt och luktar pissoar.

blää! haha


kram hej!

Ovido - Quiz & Flashcards