Alla inlägg den 9 juni 2009

Av christin norberg - 9 juni 2009 23:07

jajjamen, nyss fikat lite.. jordgubbskräm o mackor med leverpastej!

Jäklar va gott det var.


Nu ska vi se på film o ta på varann.


Sov så gott, loosers!!

Av christin norberg - 9 juni 2009 21:30

Alltså, jag har sån jävla finne. nästan mitt på min överläpp. jag blir galen!!

Av christin norberg - 9 juni 2009 19:23

Dom räddade min dag. för idag har jag shoppat.

Jag har även varit romantisk. Köpt en en blomma till min älskling.

Hoppas bara den här överlever, har två blommot på verkstad uppe hos morsan. vi lyckas bara ta ihjäl dom jävlarna. jaja, hoppas den fortsätter leva och blomma och vara fin.

Nu ska jag duscha, så att jag också luktar som en blomma och blir fin, och så att dom i min närhet får fortsätta leva ;)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards