Alla inlägg den 2 augusti 2009

Av christin norberg - 2 augusti 2009 22:34

... jobb, städning och tvätt.

Usch, det är inte något vidare att städa och tvätta. 

Men städningen är klar så ska alldeles snart springa ner till tvätt stugan och kasta in kläderna i torktumlaren (jag vet att klockan är över 22.00 men har ingen plats här uppe att hänga de). Lär bli ett himla gnäll på "damen" längst upp här. En riktigt sur as är vad hon är. 

Berättade jag att hon klagade på att vi spelat alldeles för hög musik för någon vecka sedan, det komiska det är att vi inte varit hemma på hela den veckan, och ingen musik hade vi haft igång under tiden vi var borta heller.

Hon måste ha så tråkigt och vara så ensam, så att hon måste klaga på folk för att få ha någon att prata med.

Jaja, det är väl synd om henne också.. men ibland blir man faktiskt riktigt irriterad!

Men, nu väntar tvättstugan. Hörs senare! kram

Av christin norberg - 2 augusti 2009 01:43

.. kul att se att det är fler och fler som tittar in här! :)

Om ni vill att jag ska titta in på er blogg så skriv gärna en kommentar med din blogg adress!


Just nu sitter jag och tittar på Rocky II. Halv dålig fil, enligt mig.

Men ska nog snart hoppa in i duschen och tvätta håret och sedan byta säng kläder och tvinga R att också gå och sova med mig. :)

Vi hörs i morgon, (om jag inte får för mig att skriva mer ikväll ;) ) god natt och sov gott! :)

Presentation

Omröstning

Har du något djur?
 Nej
 Hund/hundar
 Katt/katter
 Gnagare
 Häst
 Flera från ovanstående
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Gästbok!

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards