Alla inlägg den 1 november 2009

Av christin norberg - 1 november 2009 13:23

Låt mig presentera er för Tindra, den wildha! :D




Av christin norberg - 1 november 2009 12:09

Här kommer en snabb update med massa bilder på min lilla sessa!

Hon är helt vild ska jag be att få tala om! haha

Håller just nu på att ladda upp en film på youtube som jag ska lägga in här sen

så får ni se hur hon håller i gång när hon leker! haha, jag skrattar

så att tårarna bara rinner på mig när hon börjar! :P

Lika så igår kväll när vi skulle gå och lägga oss.. Då började hon hoppa runt i sängen

o skälla o busa! haha, fick riktig kramp i magen när hon satt i gång :P

jaja, nu bilder, sedan jobba! :)


Fina tänder va? :D

    Gott med ben!

  Söta flickan!

  Leker med benet!

  Lilla söta tassen, denna ska jag ta ett riktigt bra kort på och tattuera in på vaden! :)


Så, det får räcka för nu.. Måste gå ut med Tindra nu och sedan åka och jobba! =)

Ovido - Quiz & Flashcards