Alla inlägg den 11 november 2009

Av christin norberg - 11 november 2009 22:00

Ja, som vanligt börjar jag med att be om ursäkt för KASS update,

men som ni förstår så är det mycket att göra här hemma nu + att jag börjat att jobba heltid

så det tar en hel del de med!


Men, ska försöka att kasta in några rader nu.

Vad har hänt sista dagarna?

  • Har varit med på tjejkväll med jobbet, det var igår.. Då åkte vi till Sollefteå och Bowlade

och käkade pizza, hur roligt som helst. Jätte goa tjejer och jätte bra personal som jobbade!

Kommer bli sjukt roligt att fortsätta att jobba på tjejkvällarna! :)


  • Tindra har blivit jätte duktig på sitt, ligg och gå fint i koppel. Gör även sina behov mer sällan inne nu! :D
  • Jag har blivit sjuk... igen! Börjar bli sjukt less på det nu!
  • I morgon fyller min underbara mamma år! :-) I present från mig och Roine har vi köpt en riktigt snygg tröja, har även beställt en latbergstårta från Åsas cafe.. Sedan blir de såklart lite blommor också :)

Men, nu vill lillan ut så dags att springa så det inte händer någon olycka :)


Puss o kram!


Ovido - Quiz & Flashcards