Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av christin norberg - 9 oktober 2009 23:22

Ja, som jag uttryckte mig i tidigare inlägg så gillar jag verkligen inte Eddie. Jag tycker att han är totalt obegåvad! En katastrof! Karolina däremot tycker jag har en otrolig utstrålning, en helt underbar röst och är väldigt vacker! Hur i hela friden kan hon åka ut mot Eddie? Visst, det var ett stort fel låtval för ikväll av henne. Men, har man inte sett henne i tidigare program eller? Juryn som enbart ägnar sig åt musik har själva sagt att hon är Idols största talang. Förstår verkligen inte! Usch Nej!

Och tyvärr har jag inte TV400 heller så kan inte se på Eftersnack med Katrin heller. Någon som har koll på om man kan se de på "playTV" eller vad det heter? Tipsa mig gärna isf!


Nu ska jag gå och lägga mig, eventuellt se på ett avsnitt av Gossip Girl. Jag tror att jag sover på soffan i natt. Sover så mycket bättre här, konstigt nog!


jaja, glöm inte att säga till era nära och kära att dom betyder mycket för er och att ni är tacksam för att ni har dom i ert liv. Jag säger varje dag (flera gånger) till min älskling hur mycket just han betyder för mig, att jag är så otroligt lycklig som får ha han i mitt liv. Jag fullkomligt älskar honom av hela mitt hjärta!


God natt och Sov gott alla där ute!


(ps. Idag slog vi besöksrekordet igen! Fortsätt så! Vill även ni ha fler besökare? Klicka här! )

Av christin norberg - 9 oktober 2009 22:01

God kväll folket!

Hur har ni haft det idag?

Jag har jobbat. Fick god middag, och även lite fika innan jag åkte hemöver.

Sedan var vi och släppte Diesel så han fick leka, han fullkomligt älskar sin kamptrasa.

Det är en skinn bit med ett snöre, som vi knytit fast i ett rep som sitter fast i en fjäder,

så hänger vi upp den i trädet och han hoppar och skuttar, biter och ruskar! Väldigt roligt!


Nu ikväll så har vi kollat på Idol. Har ni sett de? Vem tycker ni ska åka ut ikväll? Och vilken

gjorde bäst uppträdande?

Själv håller jag fast vid att  jag tycker Eddie ska åka ut. Jag har så svårt för honom så det är inte sant!

Bäst ikväll tror jag Tove var. Jag gillar den lilla charmiga sockerbiten. Hon är ju hur cool som helst!


Nu ska jag göra lite fika (läs; glass) innan Idol börjar igen. Nu håller vi tummarna på att våra Idoler går vidare!


Hörs senare, då uppdaterar jag igen! :)

Trevlig kväll så länge!

Av christin norberg - 9 oktober 2009 14:28

.. och ett glas coca cola, ja mina vänner, det fick bli min frukost idag! Nyttigt, hälsosamt och bra va?

Näae, men gott iallafall, huvudsaken de!


Vad har ni gjort idag? Och vad ska ni göra?


Jag ska jobba, jag börjar kl 16.oo jobbar till 2o.oo Måste nog sluta lite tidigare så att jag hinner hem till Idol.

Jag hoppas (som jag skrev igår) att Eddie åker ut. Han är inte de minsta bra. Nej nej!


Nu ska jag ta en dusch och fixa i ordning mig. Någon säger att vi måste åka på apoteket också innan de är dags för jobb för mig. Jag lyder order, som vanligt! haha


Hörs sen!

Av christin norberg - 9 oktober 2009 01:53

Ja, jag kommer förmodligen att flippa ut helt snart!

Jag sitter nämligen här, i min sköna soffa, men datorn i knät, helt lugn och harmonisk..

tills jag kommer på snilli ideén om att spela lite wipeout som finns på kanal5. Det skulle jag inte gjort, jag är en sjukt dålig förlorare och förlora, ja det var de enda jag gjorde!

Jag ska träna, sedan ska jag utmana er!

Gå in på den här sidan, så står de en liten bit ner på höger sida!

Hoppas det går lika dåligt för er, som för mig! haha

http://kanal5.se/web/guest/wipeout#.


nu ska jag hoppa in i sängen, jag är mätt och trött.

Jag stekte bananer o fixa glass till mig och min älskling.

Sedan har jag även ätit några bullar, godis, coca cola glas..

ja, inte är det konstigt att min mage växer så fasligt?


haha


Men; God Natt & Sov Så Gott! hörs i morgon! Glad


Ovido - Quiz & Flashcards