Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av christin norberg - 23 oktober 2009 22:56

Ja, nu åkte ju Nicklas ut. Känns skönt att slippa se den där långhåriga lilla apan!

Dock hade jag blivit ännu gladare om Eddie åkte ut, men det kommer det också ;)


För ingen kan väl någonsin tro att han kommer att vinna Idol 2009?

Knappast! Tror helt ärligt på att det är Erik eller Mariette som kommer ta hem det =)


Men, nu ska jag gå ut med Diesel så han får ta sista kvälls kissen och sedan

tänker jag ta filt, hund och älskling och bädda ner oss i soffan och kolla

på någon bra film :)


Skriver förmodligen inget mer ikväll, så vi hörs i morgon mina söta läsare :)

puss o kram!

Av christin norberg - 23 oktober 2009 22:44

äntligen åker någon av dom. Inte en dag för tidigt.

åhh vad skönt =) haha skadeglada helvete jag är :P

Av christin norberg - 23 oktober 2009 22:39

härligt. Nicklas sitter osäkert. hoppas det blir Eddie också.

Då åker iallafall en av dom ut o det är det som räknas ;P


Av christin norberg - 23 oktober 2009 21:53

Här kommer ett litet julklappstips till er tjejer som funderar på vad ni ska köpa till er pojkvän.

Diesel herrparfym. Luktar helt gudomligt!!

Jag hade lätt köpt den till min Roine.. Men, han har den redan.

Varje gång han har den på sig så blir jag såå sjukt kramsugen :)


   Så här ser flaskan ut! Jag lovar att ni inte kommer bli besviken på den :)




Också när jag sökte efter denna bild så kom även en till bild fram på google!

Jag vet inte direkt varför jag gillar den så mycket, men den är verkligen hur

sexig som helst!! Vad tycker ni?


 

Både hon och han är ju hur sexiga som helst!!

Tänk om man fick ha hennes kropp liksom!

Men JA, jag vet! Den är sååå retuscherad.. Men, det spelar ingen roll!

Still sexy!!

Av christin norberg - 23 oktober 2009 21:30

Shit alltså, jag har inga ord som beskriver känslan inom mig nu så här alldeles efter Idol!!

SHIT!! Erik.. Vad ska man säga? Vilken sju-helvetes röst pojken har!! Klockrent!!


Gillade även Rabih, Tove och Mariette.. Hon är så sjukt snygg!!

Dom var riktigt grymma.. Nicklas och Eddie kan båda två få åka hem.

Dock tror jag nog att Reza kan hänga lite löst ikväll också.. Tyvärr,

för hon är grym i vanliga fall :)


Men, nu ska jag ta något att äta och kolla på Cirkus Möller eller vad det heter! :)


Hörs sen! kram kram

Av christin norberg - 23 oktober 2009 19:49

Hej.. Idag vart det inte riktigt som det var tänkt..

Tänkte ju ta med min älskling till Träffen för en mysig fredags lunch..

istället fick vi besök av ambulansen.. Jävla diabetes!

Men, allt slutade bra som tur är! Min söta älskling!!



Men, nu är klockan 19,50 och Idol börjar om 1o minuter så det är dags

för mig att bege mig hemmåt för att kolla på det tillsammans med

R. :)


Vi hörs senare ikväll. Hur tror ni att det går ikväll?

Jag tror att det kommer gå jävligt bra för Erik.

Liksom hans typ av tema.. :)
Men, tror helt ärligt att Rabih kommer vara helt grym också ;)


jaja.. puss hej!

Av christin norberg - 23 oktober 2009 14:23

Kolla in detta filmklipp. Jag tror jag dör!! Hur jävla charmig är han inte egentligen?? =)




Klicka Här!!

Av christin norberg - 23 oktober 2009 13:46

Hej hopp :)

Läget under kontroll?


Själv sitter jag här i soffan, ganska nyvaken och funderar på att gå och

väcka min sötnos och be han fixa i ordning sig så vi kan åka ner på stan

så att jag får bjuda min darling på lunch. :)

Det skulle ju vara hur mysigt som helst! :)


haha, fast innan jag gör det så måste jag ju läsa igenom mina favoritbloggar först ;)


Vilka är era favoritbloggar som ni bara MÅSTE läsa ibland flera gånger om dagen? :)


Mina är nog.. Stina-Lee, Kenza, kissie, Blondinbella, Katrin Zytomierska..Ja.. just ja, Natacha Peyre

och Linda Rosing också.. haha.. Som ni ser är de en hel del. :)
Dessutom läser jag självklart alla "dödligas" bloggar också ;P


Ovido - Quiz & Flashcards