Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av christin norberg - 7 oktober 2009 23:36

Tyvärr söta ni, jag kan inte ladda upp några bilder här nu, det funkar helt enkelt inte.

Så, vi får helt enkelt vänta med att kolla in min spotify-spellista!

Jag ska även göra en liten kopiering på min statistik så får ni se hur otroligt den har ökat

bara idag, jag lovar att den har ökat  med säkert 150%. Inte illa va? :)

Vill ni också ha fler läsare så klicka HÄR.


Nä, nu ska jag hoppa in i duschen och sedan gå och sova.

Ska försöka att inte sova till kl 16.oo imorgon!


god natt, sov gott, puss o kram!

Av christin norberg - 7 oktober 2009 19:40

Vad gör ni ikväll då? Någon som ska se på Greys anatomy? Det ska jag!


Slutar snart jobba. kl 2o.3o ska jag hämta lilla syster, hon är fortfarande på skolan,

konstigt enligt mig. Varför i hela friden är man på skolan så länge?


Nä, nu ska jag fortsätta jobba. Vi ses här senare, då jag kommer att

avslöja min grymt sköna musiksmak! ;)

Av christin norberg - 7 oktober 2009 16:27

Jises amalia, jag börjar jobba om 3 min, här sitter jag fortfarande i pyjamas!


opsidopsi, vi hörs ikväll. Jag kommer nog hem runt 19:oo-2o:oo.


Då blir de lite musik.. Ni ska nämligen få se något privat!

Vad som spelas på spotify just nu! ;)

Av christin norberg - 7 oktober 2009 16:19

Jag är sjukt kass, jag skulle kliva upp kl 9 i morse va?
PUH!

Jag beslutade mig för att vara vaken hela natten istället och gå och lägga mig i tid ikväll istället, jo tjena!

Hur kan det då komma sig att jag nyss vaknat? Med täcke och kudde i knät?

Suck! suck! suck! suck! suck!


Jag blir så jävla less.


En grej bara; De där med fler besökare funkar, tro mig! De har redan kommit en

hel del fler besökare! :) Något positivt iallafall!

Av christin norberg - 7 oktober 2009 00:19

Hej, igen!

Kollade precis in på Sandra´s blogg, där hon tipsade om hur man får fler läsare,

eftersom att jag tror på hennes ord så försöker jag också!

Ska inte ni också testa?

Kolla in här och bli medlem, helt gratis!


Lycka till!

Av christin norberg - 7 oktober 2009 00:02

.. jag har en väldigt konstig känsla inom mig!

Jag vet inte vad det är, men något känns.. fel?

Jag tror att det har med min förkylning att göra, psykisk stress, sömnbrist..

Sedan att det är höst, kallt, mörkt gör nog inte saken bättre!


Brukar ni känna av höstdepressioner?


Jag trodde nämligen att jag klarat mig detta år från de.. men tydligen inte!

Känner verkligen inte för något längre, vill bara sova, men det går inte, för jag somnar

aldrig! På dygnets få ljusa timmar så sover jag, också är jag vaken, som nu, mitt i natten!

Varför? Jo, för att jag är så pucko och sover hela dagarna! Jag vill inte ha det så, men de känns

som om jag inte har något att kliva upp till på morgonen.. Jag har inga rutiner, jag vill ha rutiner

i min vardag!

Ett jobb att kliva upp till, jobba o8:oo-16:oo varje dag, komma hem, laga middag, diska, tvätta, se

på TV och mysa, för att sedan gå och sova runt 22:oo.. Men inte det, istället sover jag till 14:oo och

jobbar från 15/16:oo till 19/22:oo.. sedan är jag vaken hela natten, bara sitter vid datorn eller kollar

på TV..


Är det någon som har några bra tips på hur man ska hålla fast vid rutiner?
Inte bara "glida" i från dom. Kom gärna med tips!


Nä ni, nu går jag och lägger mig i sängen och läser ett tag, blir förmodligen en sömntablett

i morgon, så ska jag försöka kliva upp runt o9:oo.. Klä på mig, ta en långpromenad med Diesel

och sedan komma hem, göra en stor, god frukost till mig och min älskling.

Jag hoppas att jag klarar det, jag vill verkligen klara de! Jag vill inte vara så jäkla svag.


God Natt och Sov gott! Glöm inte att komma med tips!

Ovido - Quiz & Flashcards