Direktlänk till inlägg 15 oktober 2009

Is our secret safe tonight...

Av christin norberg - 15 oktober 2009 20:48

Jag sitter och lyssnar på Muse på spotify och då startades en helt underbar låt som heter Resistance. Den är helt gudomlig och jag älskar texten. Den påminner lite om mig och min söta älskling förra sommaren, "det kan vara fel, men det borde vara rätt". Och det stämmer så väl. Det var så fel på ett sätt, men ändå så rätt. Och kolla på oss nu, nu sitter vi här hemma 1.5 år senare, lika kära, om inte ännu kärare, har ett fint hem, mår bra tillsammans, och fullkomligt älskar varandra mer än något annat! Det var de inte många som trodde va?

Nej, det vet jag. Jag VET att det inte var någon som trodde på oss två. Men, där fick ni. Idag sitter vi här och är lyckliga tillsammans, men ni då? Hur många av er har någon som håller om er varje natt ni ska sova? Som alltid pussar er hej och hejdå, som berättar flera gånger per dag hur otroligt vacker du är, vilken otroligt underbar flickvän du är och hur otroligt älskad du är?

Vet ni vad? Jag har den turen att få uppleva det. Varje dag!

Och jag vill bara berätta;


Älskling, jag älskar dig. Du är det bästa som hänt mig och jag vill spendera resten av mitt liv tillsammans med dig! Du är bäst! :)

 
 
elin

elin

15 oktober 2009 22:04

sådär var det ibörjan för mig och samuel också. jag fick anonyma kommentarer om att det inte skulle hålla länge mellan mig och samuel, för det skulle den här personen se till. Ahtjena! men nurå? de är snart två år sen, och inget har hänt! :)

Jag är glad att du hittat någon som du tycker så mycket om. :)
Jag älskar dig, storasyster. :)

http://elinnorberg.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av christin norberg - 14 juni 2010 16:34

Ja.. jag har tagit de ofattbara beslutet att byta bloggadress... igen! haha   Följ med vettja!   Här finner du den nya bloggen :) ...

Av christin norberg - 8 maj 2010 22:27

Hejsan!   Jag, min sambo och våra två underbara hundar ska åka på semester ner till Vänersborg under veckorna 25-26-27. Det kostar verkligen hur mycket som helst att kastrera sin tikhund här uppe där omkring vi bor. Så, nu tänkte jag kolla med Er...

Av christin norberg - 6 maj 2010 14:02

Ja, det är en undran som snurrat mycket i mitt huvud på sistone. jag sitter ofta på ett pitbullforum (klicka på länken), där diskuteras väldigt mycket om just Tidelag nu. Hur otroligt vidrigt det är.   Här är några kommentarer som skrivits (des...

Av christin norberg - 1 maj 2010 15:39

Tidelag/Djursex är idag helt lagligt!   Idag är det helt "okej" att ha sex med djur, enligt lagen. Men, är det egentligen okej? NEJ! Jag tycker inte att det är okej att utnyttja ett djur sexuellt. Det är lika fel som att utnyttja en människa se...

Av christin norberg - 1 maj 2010 15:35

Hejsan! Jag har suttit och kollat runt en massa nu, och kommit fram till att jag kommer byta inriktning på denna blogg. Den kommer, precis som innan, att handla om hundar. Men den kommer även att handla om sådant jag inte tycker är okey, det komm...

Ovido - Quiz & Flashcards