Direktlänk till inlägg 19 oktober 2009

Nu är det bara en månad kvar...

Av christin norberg - 19 oktober 2009 23:20

... tills jag fyller 22 år!! Herregud, fick en sådan chock i natt

när jag inte kunde somna och låg och tänkte på just ålder!


Det är alltså 6 år sedan jag började på gymnasiet.

Jag har snusat i 9 år och jag blev "full" för första gången för ungefär 8 år sedan.

Jag har för fan haft mens i 8-10 år eller något sånt.


Ja, jag erkänner! Jag börjar känna mig gammal.

Fast ändå känner jag mig så ung.


En hel del av mina gamla bekanta och vänner har idag barn/väntar barn, några är gifta.


Visst, även jag och min sambo pratar om sånt ibland.. Men, på något sätt känns det

som om vi vill vänta. Kanske på att vi båda ska ha fast inkomst? Det kan vara en stor fördel

att ha en fungerande ekonomi innan man planerar att börja försörja en bebis.

Jag menar, det är knappast så att man klarar sig på barnbidrag (som en del verkar tro)!


Oj.. detta blev ett ganska djupt inlägg.. Jag som bara tänkte pina mig själv genom att påminnas

om att jag snart fyller ett år äldre! haha :)


Jaja, NU ska jag hoppa in i duschen och be min söta älskling att lägga sig i sängen så jag slipper

tassa runt på tå för att inte väcka honom! Han har nämligen somnat på soffan :) hihi


Jag skriver mer i morgon, ska försöka komma ihåg att spara ner nummret till "sms-blogg/mms-blogg"

så skriver jag nog något under dagen i H-sand! :)


jaja, puss so long! nighty nighty :)

 
 
john pettersson

john pettersson

19 oktober 2009 23:41

sv: hih ja det är bara att följa ;)
Har du bloglovin så kan vi följa varandras toklätt :)

http://hardox.blogg.se

 
john pettersson

john pettersson

19 oktober 2009 23:50

Det är bara att logga in på bloglovin, sen efter det kan du gå in på vilken blogg som helst, klicka på "följ den här bloggen med bloglovin" knappen och vips, så följer du den :D
Sen kan du fixa en sånm där knapp själv genom att trycka på konto, sen min blogg, ta kontroll över blogg, skriv in din blogg, enter, sen leta efter kod eller vad de nu står. Sen kan du klicka på ikon till bloggen... :) låter krångligare än vad det är (A)

http://hardox.blogg.se

 
john pettersson

john pettersson

20 oktober 2009 09:00

Det är bara att byta till blogg.se, det är också gratis ;)

http://hardox.blogg.se

 
Marie

Marie

20 oktober 2009 12:32

Åh, lilla Selma..hon har blivit så stor. :)
Hoppas ni får en bra dag..själv ska jag försöka klättra upp ur leran jag fastnat i...varit såå seg de sista dagarna. :/
Nervös över beskedet om jobbet o så..får inget veta förrän nästa vecka så det pinar en lite.
Sköt om dig och hälsa resten av familjen.
I miss you!
Puss!!

http://smirran.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av christin norberg - 14 juni 2010 16:34

Ja.. jag har tagit de ofattbara beslutet att byta bloggadress... igen! haha   Följ med vettja!   Här finner du den nya bloggen :) ...

Av christin norberg - 8 maj 2010 22:27

Hejsan!   Jag, min sambo och våra två underbara hundar ska åka på semester ner till Vänersborg under veckorna 25-26-27. Det kostar verkligen hur mycket som helst att kastrera sin tikhund här uppe där omkring vi bor. Så, nu tänkte jag kolla med Er...

Av christin norberg - 6 maj 2010 14:02

Ja, det är en undran som snurrat mycket i mitt huvud på sistone. jag sitter ofta på ett pitbullforum (klicka på länken), där diskuteras väldigt mycket om just Tidelag nu. Hur otroligt vidrigt det är.   Här är några kommentarer som skrivits (des...

Av christin norberg - 1 maj 2010 15:39

Tidelag/Djursex är idag helt lagligt!   Idag är det helt "okej" att ha sex med djur, enligt lagen. Men, är det egentligen okej? NEJ! Jag tycker inte att det är okej att utnyttja ett djur sexuellt. Det är lika fel som att utnyttja en människa se...

Av christin norberg - 1 maj 2010 15:35

Hejsan! Jag har suttit och kollat runt en massa nu, och kommit fram till att jag kommer byta inriktning på denna blogg. Den kommer, precis som innan, att handla om hundar. Men den kommer även att handla om sådant jag inte tycker är okey, det komm...

Ovido - Quiz & Flashcards