Direktlänk till inlägg 21 oktober 2009

Det finns kärlek - också finns det kärlek!

Av christin norberg - 21 oktober 2009 20:47

Som ni förstår på rubriken, så kanske ni förstår att jag är kär?

Jag har en underbar pojkvän/sambo. Jag älskar honom, av hela mitt hjärta.

Visst, precis som i alla andra förhållanden så har vi våra bättre och sämre sidor,

men det tillhör. Varje gång man tagit sig ur en "sämre" period, så känns allt så

otroligt underbart, man blir som nykär igen.

Nu ett tag har vi inte varit så pussiga o kramiga som vi brukar, utan båda två har

mått dåligt med förkylning o så, sovit dåligt o kännt av höstvädret och allt vad det innebär.

Men, idag.. eller i morse efter jag skrivit inlägget här under, så satt vi i sängen och pratade

om en hel del och efter det har den här dagen svävat på små rosa moln. Vi har bara myst,

pussats och kramats hela tiden, sagt söta små saker till varandra.

Med allt det här vill jag ha sagt:

Hur många av er som fanns i min närhet trodde på mig och roine?

Hur många av er var och framför allt ÄR glad för min skull?

Hur många av er hör fortfarande av er till mig?


Ska jag svara er på det?

En enda människa, (av mina sk. vänner) och det är Anna. Alla andra har totalt vänt sig om från mig.

Hejjar inte på stan längre, frågar aldrig hur jag mår. Ingenting! Därför har även jag slutat höra av mig.

Varför i hela friden ska jag fortsätta när jag inte får någon respons? Nej, tack!

Men som sagt, Anna. Hon är en sann vän, i alla lägen och det älskar jag henne för! Tack gumman! :)


Sedan har vi såklart goa Tina. Henne har jag dock inte känt så länge.. eller ja, snart 1 år.

Men, hon är också en helt underbar vän som betyder jätte mycket för mig!

Tack tjejer för att ni tror på mig, min oändliga kärlek till min underbara pojkvän. :)


 

 
 
cecilia

cecilia

21 oktober 2009 21:09

hoppas att du får en bra torsdag! (:

http://ceciliala.blogg.se

 
Ingen bild

Karin

21 oktober 2009 21:31

Jättefint skrivet. ni är så söta tillsammans.

 
Sandra

Sandra

21 oktober 2009 22:34

det är synd när ens "vänner" visar sig vara något helt annat

http://sandrakronlid.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av christin norberg - 14 juni 2010 16:34

Ja.. jag har tagit de ofattbara beslutet att byta bloggadress... igen! haha   Följ med vettja!   Här finner du den nya bloggen :) ...

Av christin norberg - 8 maj 2010 22:27

Hejsan!   Jag, min sambo och våra två underbara hundar ska åka på semester ner till Vänersborg under veckorna 25-26-27. Det kostar verkligen hur mycket som helst att kastrera sin tikhund här uppe där omkring vi bor. Så, nu tänkte jag kolla med Er...

Av christin norberg - 6 maj 2010 14:02

Ja, det är en undran som snurrat mycket i mitt huvud på sistone. jag sitter ofta på ett pitbullforum (klicka på länken), där diskuteras väldigt mycket om just Tidelag nu. Hur otroligt vidrigt det är.   Här är några kommentarer som skrivits (des...

Av christin norberg - 1 maj 2010 15:39

Tidelag/Djursex är idag helt lagligt!   Idag är det helt "okej" att ha sex med djur, enligt lagen. Men, är det egentligen okej? NEJ! Jag tycker inte att det är okej att utnyttja ett djur sexuellt. Det är lika fel som att utnyttja en människa se...

Av christin norberg - 1 maj 2010 15:35

Hejsan! Jag har suttit och kollat runt en massa nu, och kommit fram till att jag kommer byta inriktning på denna blogg. Den kommer, precis som innan, att handla om hundar. Men den kommer även att handla om sådant jag inte tycker är okey, det komm...

Ovido - Quiz & Flashcards