Direktlänk till inlägg 24 oktober 2009

Katrin Zytomierska!!!

Av christin norberg - 24 oktober 2009 22:20

Oh äntligen! Äntligen fick jag den efterlängtade nyheten!! (förmodligen sist i hela Sverige men än då) :D

Snygga Katrin Zytomierska och söta Bingo Rimér ska ha en liten bäbis!! =)

Fy fan, kan inte bli annat än en riktig sötnos till unge de där!!

Klockrent! Helt klockrent.


Och ang. uttalandet i Aftonbladet om att hon kommer slå sin unge..

Helt ärligt, folk! Katrin är ganska så känd pga sin kaxiga stil..

Inte fan tror jag för 5 sekunder att hon kommer slå sin unge! No way!

Kan ju dock vara en ganska knäpp sak att säga inom media

med tanke på allt folk som inte förstår sig på dumma skämt!


Jaja, nog om det! Jag skulle ju ta något gott att äta och sedan

kasta mig in i duschen.. Sitter tydligen som fast klistrad här i soffan

och orkar inte röra mig många millimeter.. Men, nu ska jag göra

ett nytt försök :)


En grej till bara;

Någon som kan tipsa lite snabbt om någon bra film?

Är så sjukt filmsugen nu så de finns inte ord som räcker till..

Dock är fantasin väldigt dålig så kommer inte på någon bra film! :)

 
 
Ingen bild

karin

24 oktober 2009 22:44

Såg en del av patrik 1.5 nu.. som vanligt börja ja böla.
Men den verka bra iallafall..
The proposal vill ja se den verkar as rolig...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av christin norberg - 14 juni 2010 16:34

Ja.. jag har tagit de ofattbara beslutet att byta bloggadress... igen! haha   Följ med vettja!   Här finner du den nya bloggen :) ...

Av christin norberg - 8 maj 2010 22:27

Hejsan!   Jag, min sambo och våra två underbara hundar ska åka på semester ner till Vänersborg under veckorna 25-26-27. Det kostar verkligen hur mycket som helst att kastrera sin tikhund här uppe där omkring vi bor. Så, nu tänkte jag kolla med Er...

Av christin norberg - 6 maj 2010 14:02

Ja, det är en undran som snurrat mycket i mitt huvud på sistone. jag sitter ofta på ett pitbullforum (klicka på länken), där diskuteras väldigt mycket om just Tidelag nu. Hur otroligt vidrigt det är.   Här är några kommentarer som skrivits (des...

Av christin norberg - 1 maj 2010 15:39

Tidelag/Djursex är idag helt lagligt!   Idag är det helt "okej" att ha sex med djur, enligt lagen. Men, är det egentligen okej? NEJ! Jag tycker inte att det är okej att utnyttja ett djur sexuellt. Det är lika fel som att utnyttja en människa se...

Av christin norberg - 1 maj 2010 15:35

Hejsan! Jag har suttit och kollat runt en massa nu, och kommit fram till att jag kommer byta inriktning på denna blogg. Den kommer, precis som innan, att handla om hundar. Men den kommer även att handla om sådant jag inte tycker är okey, det komm...

Ovido - Quiz & Flashcards